Uw winkelmand Een snelle blik...
Uw winkelmand is nog leeg.
Bekijk winkelwagen Afrekenen
  • Meer dan 75 jaar ervaring als vakbloemist
  • Unieke luxe boeketten kunstbloemen
  • Premium kwaliteit van Silk-ka
(4.6 van 5.0) 58 reviews in Google Advies

vazen

Prijs
Prijs - slider
Prijs - inputs
Voorraad
Voorraad
12 van de 24 producten

Onze klanten

De Bijenkorf Logo Provincie zuid holland Logo Pels Rijcken Logo Hop Stork Logo Skins Logo Oger Logo PostNL Logo Unie van waterschap Logo VNONCW Logo Gemeente-Oegstgeest Logo ROC Mondriaan Logo
De Bijenkorf Logo Provincie zuid holland Logo Pels Rijcken Logo Hop Stork Logo Skins Logo Oger Logo PostNL Logo Unie van waterschap Logo VNONCW Logo Gemeente-Oegstgeest Logo ROC Mondriaan Logo

Klantbeoordelingen

Review sterren
Saskia Heezen

Schitterende winkel, enorme keuze!
Goed geadviseerd en blij vertrokken met een prachtige nieuwe vaas met boeket bloemen!

Review sterren
Marlijn van Zutphen

Wat een feestje om de winkel Regina binnen te stappen. Schitterende bloemen en vakkundig geholpen met het samenstellen van een geweldige bos bloemen die past bij onze inrichting en onze stijl. Alles voelde goed. Het is nu een feestje iedere keer als ik de woonkamer binnenloop.

Review sterren
Renze

Wat een mooie zaak hebben jullie en wat een prachtige bos heb je samengesteld. Ik ben er waanzinnig blij mee!! Als ik mijn ogen dicht doe ruik ik ze, zo echt lijken/voelen ze :)))

Review sterren
Hans Meershoek

Naar de winkel geweest mijn foto’s laten zien van mijn huiskamer aan Jeroen. Vertelde mijn wensen vooral de paarse kleur die in mijn boeket mocht voorkomen. Jeroen paske gelijk de juiste vaas Heeft een zo mooi boeket samengesteld. Wat ik mijn hoofd zat creëerde hij gewoon.
Ben er zo blij mee. Mijn dank is itens. Service was ook een dikke 10

Review sterren
Karin Gunsing

Prachtige bloemen en planten, heel vriendelijke eigenaar! Een aanrader

Review sterren
Paula van Veersen

Regina bloemen en planten winkel is een lust om naar binnen te gaan. Prachtige vazen en fantastisch mooie kunstbloemen. De eigenaar heeft een vaas prachtig op kleur voor mij gemaakt; dit keer in herfsttinten. Kunstbloemen zijn nu zo mooi en veel duurzamer !

Review sterren
Saskia Pronk

Vandaag bij Regina een prachtige vaas met (kunst) bloemen uitgezocht. Mariëlle en Jeroen hebben hart voor hun vak en hebben mij zo fijn geholpen! Kunstbloemen, niet van echt te onderscheiden. Verrassend mooi.

Review sterren
Marcel van Dam

Prachtige bloemen. We blijven daarom maar nieuwe kopen – want ze verwelken tenslotte niet 😀 – en daarmee kunnen we iedere keer weer nieuwe combinaties maken en op meer plekken in huis schitterende boeketten zetten.

Review sterren
Sylvia Ouwens

Werkelijk prachtige planten met bijbehorende potten geleverd gekregen van Jeroen en Mariëlle van Regina Floral Feelings voor onze pied-a-terre in NL. De kers op de taart is het geworden en nu kunnen we van de groene pracht genieten (die niet van echt is te onderscheiden) zonder ervoor te hoeven. zorgen. Bedankt voor jullie goede advies, de persoonlijke benadering en succes met jullie mooie zaak!

Review sterren
Gemeente Oegstgeest

Wij hebben bij dit mooie bedrijf een duurzaam kunstbloemen seizoensabonnement afgesloten. En het prachtige lente boeket staat inmiddels te shinen in de hal van ons gemeentehuis!

Review sterren
Willy Wijgh

Ik ben heel erg enthousiast over Regina. Goed geadviseerd en geïnformeerd. Zelfs bij mij thuis komen kijken of de plant in mijn interieur zou passen. Ik ben heel erg blij met mijn prachtige plant.

Review sterren
D. Hafdi

Ik kom hier al vaker en ben iedere keer weer ontzettend tevreden. De bloemschikkingen zijn altijd prachtig en met veel zorg samengesteld. Je ziet echt dat er aandacht wordt besteed aan elk detail. De service is daarnaast geweldig: vriendelijk, behulpzaam en altijd bereid om mee te denken. Ik ben ontzettend blij met de bloemstukken die ik hier heb laten maken. Ze staan prachtig in huis en ik krijg er regelmatig complimenten over van familie, vrienden en bezoekers. Voor mij is dit echt een adres waar ik graag terugkom. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar mooie bloemen, creativiteit en uitstekende service!🌸🌸🌸🌸

Review sterren
Eric van Kuijzen

Prachtige kunstbloemen van topkwaliteit, met zichtbaar vakmanschap dankzij jarenlange ervaring als bloemist met echte bloemen én een uitstekende service!

Review sterren
Ilona Vrauwdeunt

Fijne winkel met een prachtig assortiment zijden bloemen en bijpassende vazen. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Review sterren
Marjanne Talen Huls

Boeketten via de website besteld. Ze worden keurig, als cadeau ingepakt, geleverd. De bloemen zijn prachtig, mooie kwaliteit!

Review sterren
Patrick Den besten

Wat een geweldige zaak. Zulke prachtige bloemen, de meeste niet van echt te onderscheiden. Had mijn eigen vaas meegenomen en kreeg vervolgens fantastisch advies, wat wel en wat niet.

Review sterren
Eveline Fortanier

Wat een leuke winkel met super behulpzame mensen!! Samen gekeken naar wat het mooiste boeket is voor mijn citroenenvaas. Mooie kwaliteit kunstbloemen voor een goeie prijs 🥰

Review sterren
Berber Rischen

Fijn geholpen en heel mooi plukboeket samengesteld. Goede kwaliteit bloemen.

Review sterren
Netty

Hele mooie planten! En een perfecte service, ze denken goed en snel mee, heel fijn!

Review sterren
Tessa Don

Een prachtige, kleurrijke bloemenzaak! Naast vele soorten (kunst)bloemen van hoge kwaliteit, een groot aanbod aan de mooiste vazen en accessoires. De eigenaren zijn klantvriendelijk, professioneel en kunnen je goed adviseren.