bloemen van regina boemisten den haag bij de voorkant van het pand van

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht?

Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Protocol klachtenafhandeling

Klacht
Consument moet voldoen aan
Afhandeling
Niet geleverd
Reactie binnen 1 week
Alsnog leveren met excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag.
Niet geleverd, niet thuis
Reactie binnen 1 week
Niet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen
Te laat geleverd
Reactie binnen 2 dagen
Excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag
Te vroeg geleverd
Reactie binnen 2 dagen
Nogmaals leveren met excuus
Kwaliteit niet goed*
Toonbaar binnen 7 dagen
Oude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuw bezorgen van dezelfde bestelling.
Onvolledige levering
Reactie binnen 2 dagen
Nalevering van het ontbrekende.